امروز من و عشقم با هم بوديم ساعت 12:05 تا 12:55
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

این که با عشقم دارم یه آهنگ آروم و ملایم رو گوش میدم...

بعد غرق  آهنگمو حواسم نیست...

یهو میاد از پشت دستاشو دورم حلقه می کنه...

سرشو میذاره رو شونه هامو و آروم با آهنگ زمزمه میکنه...

اون آهنگ میشه خاطره...

عشقت میشه خاطره...

 

اون آغوش ... اون سر رو شونه... میشن خاطره...




نظرات شما عزیزان:

lorn chit
ساعت16:22---7 مرداد 1393
خیلی قشنگ بود

نسیم
ساعت12:08---29 خرداد 1393
خیلی قشنگ بود خوشم اومد به وبلاگ منم وقت کردی بیا سر بزن ولی نظر یادت نره بزاری

دریا18
ساعت9:50---17 خرداد 1393
خدایا!دلگیر نشو از من ولی به خودت قسم دنیات آخر نامردیه...

دریا18
ساعت15:50---5 خرداد 1393
دیشب با خدا دعوایم شد ..باهم قهرکردیم..فکرکردم دیگر مرا دوست ندارد..رفتم گوشه ای نشستم چند قطره اشک ریختم و خوابم برد/..صبح بیدار شدم و مادرم گفت=نمی دانی از دیشب تا صبح چه بارانی آمده...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:خاطره ي خوب, :: 15:22 ::  نويسنده : mostafa